CrossFit

Jag har då börjat med CrossFit och oj vad jag har hittat min träningsform! Älskar det! I veckan har det gått en månad, dock så har jag bara tränat måndag och tisdag denna vecka. Fick sån fruktansvärd träningsvärk från dessa två dagar att jag inte kunde ta mig ur sängen annat än att rulla ut. Min mage har aldrig varit så sore. Tränade två gånger i tisdags och det kändes, eller det känns fortfarande i armarna. Klättrade upp för ett rep för första gången i mitt liv i tisdags, och jag tog mig upp två gånger dessutom! 
 
På tal om att inte träna så har jag heller inte tränat sen i tisdags för att jag varit sjuk. Min värdpappas bror med familj kom och hälsade på förra helgen och drog med sig en dunderförkylning som vi alla åkt på. Snoriga näsor, ont i halsen och en sväng med feber. Jag har varit sängliggandes sen fredag morgon och jag börjar äntligen känna mig bättre! 
 
Här ska ni få lite bilder från boxen och när jag är in action ;) Ursäkta bildkvallan på några av bilderna!
 
 
Tada!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0