Chabba chena!

Fredag och helgen som gått då :)
I fredags så var det jag och lilleman hela dagen fram tills J och min värdpappa kom hem. Han sov, vi lekte och åkte till biblioteket :)

I lördags så mötte jag upp en japansk tjej, shoko är hennes namn. Vi käkade lunch och sen gick vi runt på outletet :) hela outletet är 4 olika byggnader med minst 10 affärer i varje, allt från Michael Kors och andra märken till Nike, forever 21 osv. Kommer bli så himla farligt för mig alltså :) 

I söndags så jobbade jag i typ 2 timmar. Lilla E sov hela tiden förutom sista 30 minuterna. Så jag och J la oss ute på en filt, hon lyssnade på hennes princessböcker och jag njöt av solen och sen åt vi lunch.

På eftermiddan packade vi in oss alla i bilen och åkte till nått ställe för att gå på månadsmöte, familjedag. Hängde där och åt glass & lekte innan vi åkte och åt sushi:) 

Idag har jag jobbat min första officiella dag. J vaknade 4 imorse så dagen har varit ganska så lugn. E sov och J hade en nästan en timmes lång vila innan lunch, vi käkade lunch och sen gick vi tilllekparken. J somnade påväg hem och jag la E. 

Åkte sen till DMV för att göra min uppkörning. Gick galant såklart! Att ta hela körkortet har kostat mig 250 kr för bok, teoritest och uppkörning. Awesome och liiite skillnad från Sverige :)

Nu tittar jag på nyaste avsnittet av paradise hotel, haha början på veckans höjdpunkt :)


Har inga nya bilder så bjussar på en gammal goding :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0