Månda

Ville verkligen inte kliva upp ur sängen imorse. Här är det sjukstuga just nu. Min värdmamma och äldsta J är båda förkylda. Lilla J sov i nästan 4 timmar, tilläggas bör att hon nästan aldrig sover på dagen. 

Fick lilla E att somna på 10 minuter imorse. High fivade mig själv och gav mig en guldstjärna, tilläggas bör att jan inte gillar att somna. 

Nu ligger jag nerbäddad på soffan och chili dillar framför tvn. 
 
Här har ni min intressanta dag. Va ute och gick med E i mindre än 30min å jag håll på å dö av värmen. Cray cray! 


Vi tittade på Trassel ikväll så då myste vi såhär! Fick också en massa näspussar så som man bara kan få när bäbisarna gapar, pussar och lämnar en massa saliv efter sig, alldeles alldeles underbart! 





Kommentarer
Mamma

Låter som att du fixar detta galant 😀. Du har kommit på ditt sätt att fixa sövningen för lilleman💤 och det kommer säkerligen att fortsätta funka fin fint 👍

2014-09-09 @ 08:05:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0