Senaste tiden

Jasi hörrenini, vad har hänt sen sist.. Jag har fyllt år och det är väl det mest roligt! Jg har också börjat träna. Jag ska titta igenom bildgalleriet för att se, så himla svårt att minnas vad som hänt! Har inte heller så många bilder. Då jag inte frågat om jag får lägga ut bilder på barnen (har en känsla att dom inte vill de, så inte så värt att fråga!) Men här kommer några styckna. 
 
Jag fick ett iiiil och bakade bullar
 
Här är slutresultatet, inget kanelsocker men dom gick hem ändå!
 
Utomhuslek i skuggan. 
 
Det har ju som sagt varit min födelsedag också. I söndags för er som missat ;) Började redan fira i lördags då jag åkte till IKEA. Åt köttbullar, hittade Maraboou, julmust, ost, hårdbrö och kaviar. Massa mumsigt! Köpte också med mig en fotoram och en sån här bräda till datorn så den inte blir allt för varm. Hur som haver. Köpte också med mig en paradisask som jag skulle spara till jul, tjena mittbena så bra det gick. Öppnade upp den i förrgår och bjöd värdförälldrarna. Dom gillade det skarpt. Har sett choklad försvinna från den mellan gångerna jag ätit nå. 
Söndag och min födelsedag. Vaknade upp och fick plättar till frulle. Vi åkte sen till stranden, som förövrigt bjöd på ca 30 grader! Det var otroligt stora vågor denna dag. Skitacoolt att se. Svinigt kallt var det också i vattnet och badförbud. Inte gjorde de nå, solade lite granna iaf! Bilder från de kommer senare då dom finns på mobilen och jag bloggar från datorn. SKICKA MIG ETT SMS ELLER PÅ FB SÅÅ JAG KOMMER IHÅG!! Som ni vet så är ju bloggen inte första prioritering. 
 
 
Köpte mig nya springskor i födelsedags prelle. Asics och dom är reflekterande. Så otroligt sköna! Praktiskt då solen går ner 19.30 på kvällarna och innan de är det alldeles för varmt för en springtur. 
 
Nä men hörrenini. Nu ska jag krypa till kojs och titta 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0