Sista dagen

Igår så åkte vi som sagt till stranden. Riktigt härligt var det. Lekte i vattnet och läste också lite i min nya bok som Charlotta skickade <3 ❤️ 

Hem och jag gick ut och gick. Det är så himla vackert här så gick nästan en mil och bara njöt av utsikten! :) 



Innan vi åkte hem efter stranden igår så åkte vi en sväng till en utsiktsplats och tittade på utsikten från högre höjder. Tycker inte bilderna gör sig rättvisa (som dom sällan gör) men ska visa ändå. Sen är det slut med utsiktsbilder. ;) 


Åt välförtjänt en massa popcorn och drack rödvin (som jag har saknat ett gott rött vin!) framför filmen "hur man blir av med en kille på 10 dagar). 

Idag är det sista dagen här. Några timmar kvar så jag ska ut och andas in skogsluften lite till innan vi åker hem :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0