Veckan som gått

Tisdag, onsdag, torsdag innebar heldagars jobb som vanligt! I tisdags däremot så åkte jag till DMV (departement of motor vehicle) stället där man tar sitt körkort. Satt där och väntade i 1 timme, fick göra syntets, ta bild och även skriva teoriprov som jag klarade på första försöket. Var ganska lätt med typ 25 frågor. Kan också tillägga att man betalar 33$ (235kr) och boken man får är på 100 sidor med reklam inuti. Med andra ord lite skillnad från Sverige ;) 

I fredags så följde jag me och lämnade J på förskolan. Gick ut och gick med E i vagnen så han fick sova innan vi gick på musikstund på biblioteket :) fick sluta när vi kom hem. 

Åkte till outletet (som är mycket bättre än Bostons och mycket närmare). Köpte nya brillor och sen åkte jag till Best buy för att köpa mig ett sånt här. 


Ett armband som räknar steg, sömn, kalorier och hur många aktiva minuter du har under ett dygn. Googla fitbit om ni vill veta mer:) 

Nu ska jag snart ta mig ett glas rött och poppa popcorn. Jobbar då vf är på dejt.  Kommer gå galant (ta i trä och håll tummarna) ;) 


Kommentarer
Mamma

Låter som att du haft en bra vecka ❤️ Spännande med armbandet. Du får säga om det funkar bra så kanske det är något som kan passa mig också....kram kram

2014-09-14 @ 18:23:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0