Onsdag och torsdag!

Torsdag idag! Börjar med igår onsdag. Provade att ta hand om lilla E själv på förmiddan. Gick ganska så bra förutom att han inte riktigt ville somna. Han är ganska svårsövd och det var ju första gången jag skulle prova. Lite ledigt mitt på dagen då A behövde extrahjälp på kvällen. Fick se Js första tantrum, inte alls illa och jag fick henne att sluta. Kalasstolt är jag. 

Torsdag idag då. Dammsugit och städade runt lite. Fick E att somna efter lunch och han sov i nästan 3 timmar. Kunde städa undan lite mer och sen kunde jag chilla och se studio paradise. Hämtade upp J från dagis och sen har jag lekt lite mer med barnen. 

Är så fruktansvärt trött trots att klockan bara är 18.25. Blir middag och en tidig kväll för Moi. :) 

Från mitt flyg till Cali




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0