Tisdag och onsdag

Igår gick galant! Jobbade från morgon (läs 06.30) till 15.00. Lilla E började bli sjuk så han sov till 20 i9 vilket chockade oss alla! Skönt för mig och J som fick långfrulle och mys med en massa böcker!! 
Vi skulle åka till bibblan, så vi åkte dit och såg att dom inte öppnade föränn 2 timmar senare. Vilket bibliotek någonsin öppnar inte föräns 13.00 på veckan?! Idiotiskt!! Så vi fick åka hem utan nya böcker.. Lunch och vila. Ännu mera böcker och sen fick jag sluta! 

Idag var min första heldag. Packade Js lunch och väntade på att hon skulle vakna. Åt frukost och sen fick jag väcka E så han hann äta lite frukost innan vi skjutsade J till förskolan. 

Sedan började timmar av bärande. Lilla E har fått feber så han ville inte äta och inte heller sova för den delen. Bar runt på han i bärselen (tack till den person som uppfann bärselen, du är en ängel!) 
Glömde helt bort att äta lunch så va rätt trött när det var dags att hämta J...

Slutade och städade undan, vek tvätt och sen har jag vilat. 

Eftersom jag inte har ett liv så får ni ha tålamod med att alla mina uppdateringar handlar (i utförlig beskrivning) om mina dagar med barnen. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0