Lördagkväll och Host family letter

Luciavakan med Charlotta, Lisa och mig.

Sitter nere i vardagsrummet med mamma och pappa, dom kollar på Jul med Ernst medan jag skriver på mitt brev till min au pair ansökan. Bara brevet och referenserna kvar nu innan den är klar! Jag är otroligt taggad på att börja med matchningsprocessen.

Imorgon ska jag åka in till stan med mamma, kommer vara knökfullt med människor som är shoppingsugna för imorgon börjar mellandagsrean här i Skell. På kvällen är det station 8 för mig och Charlotta, kommer bli så kul och jag är sååååååååå hääääääära taggad på utgång, det var ett tag sedan nu!

Ett inlägg med det mesta känner jag att det här blev men tänkte bara berätta hur det ligger till. Ha det så bra tills vidare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0