Någorlunda långt inlägg..

Nu är snart denna julen över och det har varit en helt fantastisk julafton med släkt och massa mys, mat och lek. Dagen började hos farmor och farfar, här var också kusinerna Camilla och Emelie med deras familjer. Så söta och stora deras barn har blivit. Fick snusa lite på Emelies 11 dagars gamla flicka, kändes som att man skulle ha sönder henne när man rörde na, sååå söt! Fick pengar av farmor och farfar.

Kom hem och jag och Linnea fick öppna våra julklappar, alla utom en som vi skulle ha med oss till mormor och morfar. Men iaf, av mamsen och pappsen så fick jag: pengar, 3 olika sorters pannor, skinnhandskar, köksassistent (kan användas som mixer, till degbakning osv) och blondinbellas bok (boken öppnade jag hos mormor). Vid 2 gick jag hela vägen till mormor där jag spenderade kvällen med familjen och släktingar på mammas sida med deras familjer. Hur trevligt som helst. Vi har spelat spel, ätit oss övermätta, sett kalle anka, svensson svensson och spelat julklappsspelet. Kanske ska jag berätta vad jag fick av mormor och morfar? Köksknivar och en skärbräda. Intressant eller hur!?
Nu sitter jag hemma och ser Hälsoresan och ska nog snart lägga mig i ett varmt bad. Ha en fortsatt trevlig jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0