Dagen före

Har nyss äte lite mosad banan och keso. Låter inte så gott men det var smaskens!! :) Nu sitter jag och sammanställer våra 4 projektrapporter, eller iaf det som jag ska säga för imorgon har vi redovisning. Jag är så otaggad man kan bli och jag kommer dö av nervositet men min grupp ska vara först ut så vi sätter lite press på resterande pojkar. Sen tror jag också att vi kommer vara så trötta att vi förmodligen inte har något minne av vad vi egentligen sa. Haha man kan ju alltid hoppas ;)

Hmm, vad ska ji mer säga... Kommer inte på nått viktigt så istället för att fördriva tiden här så ska jag snabbt som tusan renskriva mina frågor och omdömmet till Willes arbete så jag kan sova sen. Bra dag:)
haha, challe och vår lärare rolf på selga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0