Lördag


Haha hade mamma sett mig nu hade hon undrat vad jag hade äte, har alltså damsugat huset! Inte alla dagar jag gör det. Ska bara snabbskriva innan jag ska fortsätta med städandet men ja ibland får jag rus då jag bara måste städa och nu när jag är själv hemma så är det lika bra att göra de:)

Vad händer annars idag då, underbart väder ute så när jag är klar med städningen så sätter jag mig nog ute och solar lite. På tal om ingenting, det hände nå konstigt med min dator igår kväll när jag kollade på youtube. Helt plötsligt så kunde jag inte längre kolla på klippen, står bara "minning plugin" så blir att försöka fixa det idag också! 



Kommentarer
mamsen

Varfor skulle jag undra det???

2011-04-28 @ 12:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0