snabb uppdatering:)

Tjeeeeenare :) Kom nyss hem från stan. Slutade några timmar tidigare från skolan idag, träffade Julia Johansson på stan och vi gick runt och kollade lite innan vi mötte hennes kille och två andra som också skulle och fika så vi följde me:) När vi fikat klart så fortsatte jag och Jullan kolla runt på stan innan vi gick hem till henne. Där blev jag bjuden på middag av hon och hennes pojke:)


Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, ska bara kolla runt lite på fejjan innan dess. Ska sova hos Lisa imorgon också då vi och Challe ska göra lite hemligheter innan fredag:)


Kommentarer
Lisa

jag säger bara mums! :)

2011-04-14 @ 02:32:25
URL: http://laaalarm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0