Söndag


Just kommit hem från mormor och idag var det sista dagen som sötisarna är här för imorgon åker dom hem tidigt på morgonen.. Men jag har haft tre jätteroliga dagar och nu är jag så slut. Att bada i piteå tar så grymt mycket på krafterna. Pappa har farit med kortet till alla tvkanaler så jag kan inte se bb live så jag får hitta på nå annat och se de imorgon.. :)

De känns i ansiktet att solen har varit framme idag. Synd bara att man inte blir lika brun i ansiktet bara så imorgon blir de kanske ett besök till sun tan:)


Kommentarer
Ewe

Jajemen, vi var där idag, meeen såg nu på din blogg att du också var där, inte såg jag dig där inte :( vilken tid var du där?=)

2011-04-24 @ 22:16:33
URL: http://elundsten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0