Wish you were here


Just hemkommen från mormor där jag har spenderat ungefär hela dagen. Shit vilket väder det har varit idag alltså! Kunde ligga i bikini en stund innan Agge komme och ville spela spel så vi satt ute på altan och spelade lejonkungen och sen kom också Nina så då bytte vi spel till Mixmax innan vi hoppade massa på studsmattan:) 

Hoppas vädret är lika bra imorgon så att man kan ligga ute och pressa. Imorgon blir det iaf en sväng till Piteå för att bada med kusinerna och annat trevligt folk:) Nu ska jag spela lite angry birds och sen sova för imorgon blir det full fläckt också:)




Kommentarer
Malin

Vad roligt ni verkar ha det....mina barn har inte tid ens att prata med mig i telefonen...Tack för att du är så gooo och leker med mina små trollungar!!! Hoppas ni får en härlig och varm dag i dag med ! massvis med kraaaamar ifrån lilla mig

2011-04-24 @ 07:21:37
Lisa

jag vill också bada.. :$

2011-04-24 @ 09:33:50
URL: http://laaalarm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0