17 Augusti 2011



Hejsan, har varit en händelserik eftermiddag måste jag säga:) Jobbat som vanligt. Hem en snabbis för att hämta bilen, in till stan och ta hål i örat, snabt som attan gick det, han som inte vara med när hon tog vilket nog var bra. Belönade mig själv med årets första och förmodligen enda mjukglass. Åkte till solbacken för att kolla fiskar till Lisa, middag på taste och när vi skulle därifrån började problemen. Min bil ville inte riktigt som vi ville och efter att bilen stängt av sig ett 10-tal gånger var vi äntligen hemma.

Slängde mig bokstavligen i duschen och var klar på 20-25 minuter. Cyklade till olles och mötte upp brudarna på bilden ovan! Satt på Olles uteservering och drack kaffe och bara pratade. Sista gången man träffade Lisa M på några månader! Men snart ses vi igen:D 

Nu har jag packat ihop nästan alla mina grejor som ska med hem från LIsa. Nu ska vi mysa i denna nystädade lägenhet. Jobb imorgon! Ha det så bra!:D


Kommentarer
mamma

Det blev ju hur fint som helst!! Jag trodde aldrig att du skulle tordas göra nåt sådan;)

2011-08-17 @ 22:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0