20 Augusti 2011


Såhär känner jag just nu, får inte ta med mig för mycket!

Har fullt upp idag så det är nog dax att börja, problemet är bara de att jag inte riktigt vet vars jag ska börja... Men det löser sig på något sätt. Sista dagen hemma idag och nu medans jag skriver detta känner jag hur nervositeten kommer:) Charlotta har redan åkt! Till veckan ses vi, AAAAAH TAGGA!!

Ikväll är det sommarens sista Lanternan, jag ska dit men det blir inte mycket till dricka, nått glas vin och det kommer nog komma väl till pass! Måste ju vara körduglig imorgon. Passande att jag har varit på premiären och nu sista kvällen, säger väll ganska mycket om hur mycket jag har varit hemma i sommar!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0