30 Augusti 2011


I miss you smaschen! :)

Hejhej hopp! Andra dagen i skolan idag och det har varit full rulle! Skola från 8.15 till 17.00 med ett två timmars hål. Kändes bra imorse då hon som har hand om basåret sa att klassen förra året var lika många som vi i början och i slutet var det bara ett 15-tal som klarade basåret.. Aja, nog ska det gå bra.. Hoppas jag!

Nu ska jag snart sova även om jag börjar 10.15 imorgon men efter en dag på skolan och 2 timmars plugg hemma så är jag mer död än levande! Hoppas på bättre tider imorgon! ;)


Kommentarer
mamma

Se det som en kul utmaning..du är sä himla smart så det kommer att gå fin fint. Du o charlotta kan ju plugga tillsammans o peppa varann:)

2011-08-31 @ 00:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0