8 Augusti 2011

Finns bara ett ord som beskriver helgen, AWESOME! For direkt till Bjuur efter jobbet i fredags, gjorde oss klara och for sen till Norsjö för Partey, hade hur kul som helst med helt underbara människor! Vaknade tidigt på lördagen sp jag och Lisa for tillbaka till Bjuur och chillade innan vi gjorde oss lite i ordning för att vara med på förfesten men jag valde att följa med ut medans Lisa for hem och sov. Vaknade upp på söndagen och mådde awesome. Efter pizzalunch med Hampe for vi och chillade hos Chrille. Hann se två filmer innan Hampe skjussade mig till Lisa. 
Vi (Lisa) körde till stan och vi var i läggan vid 00.00. Sängen har nog aldrig varit så skön! 

Jobbigt som tusan att ta sig upp imorse och inte blev det bättre när man öppnade persiennerna och såg att det regnade som tusan.. Krigade mig igenom dagen utan vidare arbetslust. Mamma bjöd på middag på Viking och nu sitter jag och Lisa breve varann med varin dator. Oj vad jag kommer sakna detta! 

















Kommentarer
fisen

jag älskar dig!

2011-08-08 @ 19:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0