Nervositeten har börjat komma nu! :)

Har varit på en ruskigt rolig förfest, tack brudar! Bara att komma och hälsa på annars kommer vi ju bo nära varandra så jag kan ju också komma! Haha när vi kom till Lanternan så var det bara äldre människor där, alltså lika gamla som mamma och pappa! Så det sög lite men sen började det rulla in mer och mer folk. 

Imorgon 6.40 börjar bilen rulla mot Stan och sedan vidare mot Trollhättan. Vi stannan för natten i Kungsör hos gosemoster Lena som också bjussar på middag när vi kommer, Tacos! På måndag får jag nycklarna till lägenheten, It's gonna be awesome!!!!! Så jävla underbart! Challe nu kommer jag:) 

Fisen, jag kommer sakna dig till max och lite till!!!!!!! Kom och hälsa på nu för tusan!


Kommentarer
fisen

kommer sakna dig till tusen! ta inte alla killar nu ;)

2011-08-21 @ 11:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0