22 februari

Sitter på skolan en timma efter att vi faktiskt fått sluta. Men eftersom vi har ett grupparbete på religionen med endast 3 lektionstimmar på oss att så stannade vi (min grupp) kvar. Men Charlotta och Marielle har nu farit in till stan och Lisa är på annat uppdrag och jag sitter ensamm kvar och ska invänta Lisa om hon kommer tillbaka.

Dagen har gått fort som vanligt och vi började med idrott efter lite sovmorgon, näst sista idrottslektionen för oss. Känns lite tråkigt och efter att jag har kämpat på bra så komme rjag nog att få ett VG i idrott, yeeeeeeyy!!!! Lunch, en kort samhälls och svenskalektion senare så var dagen slut. Känns jättebra! Vad som känns mindre bra är allt som ska vara klart innan sportlovet som börjar om mindre än 2 veckor. Känner hur paniken kommer krypandes...

När jag kommer hem ikväll så ska jag skriva ett cv, söka lite sommarjobb och plugga till diverse prov. Om jag hinner ska jag också skriva lite på mitt svenska nationella tal. Känner peppen till denna kväll, not.

Nu ska jag sluta tråka ut er med mitt vanliga prat om skolan och min lilla fritid som jag har och göra någonting vettigt, dvs läsa lite bloggar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0