24 februari

Sitte på skolan nu men ska snart tillbaka till byggetmed Charlotta och Marielle. Känns som en bra dag och det rullar på:) Hade det jättekul hos challe igår, tack! <3 Vi pluggade lite trefas, myste med deras små söta hundvalpar och såg en massa avsnitt ur olika serier,  färgade håret på varandra gjorde vi också, nu känns det verkligen som jag nu när jag har lite mörkare hår:)

Ville verkligen inte stiga upp imorse för jag var så himmla trött! Men upp tog vi oss och en timma senare var vi på skolan. En kort svenskalektion och resten spenderas på bygget. Mitt knä gör så otroligt ont och det känns som om det aldrig kommer läka men det ska det, för det har jag bestämmt;)

Nu ska jag vara lite social med challe innan Tobbe kommer och hämtar oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0