Kabom! :)

Innan jag och challe åkte till lövånger igår var vi snabbt in på åhlens, mest bara för att passera så råkade jag köpa på mig en bok vilket inte händer allt för ofta! Men det var en bok jag länge velat ha och det var Elsas värld av Sofi Fahrman. Sitter och funderar lite när jag ska ha tid att läsa den, sportlovet kanske. Jaja vi får helt enkelt se! Har ju blondinbellas bok kvar också;)

har hunnit duscha, äte middag, sökt sommarjobb och läst lite bloggar sen jag kom hem. Ska snart bege mig mot nedervåningen för lite hockeytittande för ikväll är det derby!! Samtidigt ska jag få undan lite religion och PA plugg. KOmmer bli härligt med en effektiv dag/kväll.
Juste! idag när vi var på campingen så blev vi beodrade att stanna inne i stugan när vi började höra ett pipande ljud, när ett lite längre ljud började fick vi lov att gå ut igen, dom skulle nämligen spränga inte mindre än ca 40-50 meter ifrån där vi befann oss. Spännande att sitta på en ranglig ställning men jag hann ta mig ner på golvet och vittna denna extremt (känn ironin) spännande upplevelse. Nej men coolt var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0