Torsdag:)

Hejsan hoppsan, sitter på jobbet och inväntar att Linnea ska komma med lite mat till mig, börjar nämligen blir ganska hungrig! Nej men dagen har gått otroligt långsamt! Somnade skönt på bussen imorse och sedan slumrade jag till lite på svenskan också, oops! Haha nej men Lena bara skrattade lite;)... 

Åkte sedan med brudarna till bygget och där gick det inte heller allt för snabbt. Blev totalt livrädd (kan man säga så?) på bygget idag. Vi stog och funderade lite i köket och jag råkade knuffa lite på en vägg som jag trodde satt fast, men ack så fel jag hade. Föll gjorde den, lite sådär i slow motion som saker har en tendens att göra när det faller, fulla i skratt stod vi där, 4 tjejer, tobbe och två 2:er hahah:)

Nej men nu får hon ta och komma, syster min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0