Första februari

Vilken grym dag! Skridskor i solskenet med klassen, någon vurpa men annars gick det jättebra! Långlunch, jag och Challe lyssnade på musik, jag låg på golvet och challe på två stolar men mysigt hade vi det! :) Svenska och sedan religion innan vi slutade:) Kort och bra dag!

Kom hem, åt lite middag innan jag och syster började rensa ut ur min garderob, 2 icakassar, några väskor och 2 par skor senare är det nu äntligen ihopvikt! Nu sitter vi båda framför varsin dator med lurar i samma rum, nämde jag att vi är sociala? =) Nu ska jag titta på stylisterna.

   
1. allt som ska sorteras
2. efterbild på garderoberna
3. det som ska bort
4. i bilen påväg in till stan, Wille(osynlig), Kevin, Joel och Murk, Jag och Charlotta i framsätet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0