Lista

1. Det första du tvättar i duschen? Foten för att känna om det är varmt eller kallt
2. Gillar du kaffe? Jodå, bara om det är mjölk i
3. Hur mår du just nu? Bara bra
4. Berätta om din senaste dröm? Minns inte riktigt
5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Nej det tror jag inte
6. Vad vill du ha just nu? Viljan att plugga religion
7. Har du räknat till 1000 någon gång? Tror inte det
8. Använder du smileys? Joo
9. Har du träffat någon kändis? Det har jag nog, men kommer inte på någon nu
10. Gillar du keso? Ja det är gott men tål det inte
11. Vilken låt hade du sist i huvud senast? I don't mind if you don't mind - Ron Pope
12. Hur många länder har du besökt? Grekland, Spanien, Danmark och Finland och Turkiet
13. Är dina föräldrar stränga? Inte så värst
14. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, men skulle nog tveka när jag skulle kliva ombord på planet
15. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej
16. Brukar du hyra film? Det var länge sen
17. Var kommer du vara på Lördag? Jasi, är ju ett tag kvar
18. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? Var så ung
19. Vad åt du till lunch? Rester, pasta med bacon och champinjoner
20. Har du lockigt hår? Nej, rakt som attan
21. När grät du senast? Hmm, minns inte riktigt
22. Har du gått in i en vägg någon gång? Jo det har väll hänt någon gång
23. Favoritårstid? Vår och sommar
24. Vem höll du senast i handen? Syster
25. Sover du med TVn på? Ibland somnar man ju men inte annars
26. Tycker du att du är gammal? Nej inte alls
30. Är du mörkrädd? Beror på situationen
31. Gillar du ditt liv just nu? Jag ska väll inte klaga!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Jodå
33. Har du bra syn? Jo
34. Var är dina föräldrar just nu? På nedervåningen
35. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och slappt-shirt
36. Vad var det senaste du köpte? mat
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej hatar ingen, men irriterar mig på många
38. Använder du sushipinnar? Äter inte fisk
40. Äger du ett vapen? Nej
41. Gillar du ditt hår? Jo i det stora hela, men blir irriterad ibland att det är så mjukt och tungt
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma
43. Hur ofta använder du MSN? Sällan
44. Vilken period grät du mest under 2010? Vet inte riktigt om det är någon period
45. Har du duschat idag? Nej
46. Vad är ditt drömjobb? Hm, vet inte riktigt vad jag vill göra
47. Vad gör du just nu? Sitter på Linneas golv men ska snart gå till mitt rum
48. Har du facebook? Ja
49. Vad står det i ditt senaste sms? Nu
50. Varför gjorde du det här testet? Drar ut på tiden så jag inte behöver plugga.


Kommentarer
Ewe

Men hallå therese, 12:an, du glömde ju turkiet!! <3

2011-02-07 @ 22:50:07
URL: http://elundsten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0