Give me summer!

Hejsan hoppsan! Ska alldeles strax tvätta bort sminket och hoppa ner i sängen och sova, välbehövligt med tanke på att sjukdomar är på inkrypande.. Ogilla! Ovanligt pigg idag på skolan, somnade inte på bussen eller 10-rasten och när jag och Charlotta gick in till stan kom vi på oss själva med att vara ovanligt pigga!

Jag och Challe stannade kvar efter skolan för att jobba lite med cadden, gick jättebra och i den här takten kommer kursen vara klar på nolltid vilket gillas!
Träffade på Emelie på bussen och massa skratt var den bussresan över, jag hoppas du fixade skjuss och slapp gå hem!! :)
Nej nu slänger jag in en bild på mig, Nina och Agge påväg till stranden med Julia som tog bilden:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0