Monday Morning!

Hejsan hoppsan! Lite varning kanske för ett långt inlägg! Vaknade i lördags, gjorde mig klar och packade väskan, gick till busstationen i -28 grader, lite drygt en kilometer. Benen var inte så varma när jag kom fram! Mötte upp Ewe och vi hoppade på bussen mot Lule. Shit så kul jag har haft det! Tror aldrig jag har varit på två förfester innan utgång men det är alltid kul att prova på något nytt, kanske lite tidigt att börja dricka klockan 5!

Sara och Jenny

Mums med shot... eller hur vare?

Fina tjejor <3

Nattkäk! :)

Söndagen var seg som tusan! Gjorde inte mycket alls och härligt var det! Sov ungefär 2 timmar inatt så jag kände mig mer bakis idag än igår ;) Missade lokalbussen idag med Challe så inte allt för glada tjejer satt på busshållsplatsen i stan men nu sitter jag hemma. Så det var det:)


Kommentarer
Ewe

thumbs up! <3

2011-01-17 @ 21:26:54
URL: http://elundsten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0