Söndag...


Jag, Helle och Maja


Alla utom Lisa som tog bilden


Julia och Lisa


Julia och Lisa igen


Ida och Helle


Lisa och Ida


Helle, Maja och Ida


Helle, Maja, Lisa, Jag och Julias händer

En otroligt trevlig kväll igår med 3rätters middag (2 för min del), med otroligt goda rätter, och lite alkohol också:) Är lite ledsen eftersom det idag är sista dagen på detta jullov.. Skulle gärna vilja ha en vecka till. Jag som skulle vara duktig och vakna någorlunda tidigt men missade alla alarm så vaknade ändå 12, skit!

Ikväll blir det att skriva religion för fulla muggar, redovisning imorgon på ungefär 10 minuter och jag har skrivit ett stycke på ett A4, har en känsla att det kommer gå bra imorgon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0