Uppdat.

Hejsan hoppsan!

Vilken vecka jag har haft! Började med att jag i onsdags körde till Lisa i bjuur där jag var med henne och vi spelade lite wii och såg massa gamla disneyfilmer, sovde hos henne och på torsdagen blev jag upphämtad av Charlotta och gänget och vi började köra mot Virisen där vi spenderade våran nyårs! Jag har haft huuuuur kul som hellst och skrattat tills magen värkte. Tänk om man skrivit ner alla roliga citat, då skulle man ha haft en hel bok! Åkte tillbaka mot Lisa på söndagen, då var det nämligen hennes födelsedag, flickan blev hela 19 år gammal och hon bjöd på både mat och fika. Mätt och belåten såg vi Skellefteå förlora mot Förjestad. Kom hem idag måndag och jag är helt slut! Jag har haft ont i halsen ända sedan jag for till Lisa i onsdags och det börjar äntligen lugna ner sig!

Orkar inte lägga in bilder utan ni får nöja er med en skriftlig uppdatering än så länge! ;) God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0