Lov

Dags för en uppdatering nu kanske, bloggen prioriteras inte alls nu under lovet. Har precis ätit en dubbelmacka och druckit en kopp kaffe, mums! Förövrigt så sitter jag i mitt nystädade rum med gigantisk träningsvärk, köpte ett 4-månaders kort igår på friskvårdskompaniet så nu ska det tränas!

Ikväll kommer Ida, Lisa, Julia, Helle och Maja hit och vi ska ha 3rätters middag, ännu mera mums! Haha, nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig redo. Här kommer lite bilder.



Lisa och jag på annandan innan utgång
Lisa och jag


Charlotta, Lisa och jag




Emil blev less och ville prova något annat


Spel med Emil, Sanna, Bea och Karl


Teddy spall så mycket att han fick nya plastbröst som skydd


Benne behövde raka sig...


Tydligen Teddy också


Såhär kan det se ut om Bea har lite att göra


Det började såhär...


Men slutade såhär... ca 105 st


Slitna krigare, Benne, Teddy och Karl

I bilen påväg till Lisa


Påväg hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0