14 Juli 2011

Galen dag idag måste jag medge! Jag och Lisa fick jobba själva och tillsammans, underbart! Kom hem och ser i ett mail att jag är antagen till Högskolan Väst i Trollhättan och beslutsångesten tar över, men nu har jag bestämmt mig. JAG SKA FLYTTA TILL TROLLHÄTTAN I AUGUSTI!!!! Shit, kan inte riktigt fatta det ännu men det kommer att komma. 

Var och såg en sista Harry Potter filmen idag på bio. Awesome movie med awesome sällskap! Kom till och med en tår eller två så bra var den! 

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna och sen sova. Kommer nog inte alls att kunna somna men det är en annan femma! I helgen väntar en galen helg i Norsjö med bästa Lisa och bästa Charlotta! Godnatt!


Kommentarer
Helenah

Va?vänta nu... Vad är de du säger ??!?!??

2011-07-14 @ 23:33:56
URL: http://Helenaabystedt.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0