22 Juli 2011


Jag och Challe i Lisas stuga:)

Hej hopp! Har tagit min andra dusch för dagen just nu. Skönt värre annat än att man aldrig torkar pågrund av denna jäkla röt men tillslut så! Ska packa ihop det jag ska ha med mig hem sen väntar en hel helg av att gå igenom hela mitt rum och börja packa lite. Kommer bli skönt att ha lite av all packning redo! Bra att man börjar i tid också men det kommer det vara värt.

Känns jobbit att skiljas från Lisa precis som varje helg men det ska samtidigt bli skönt att komma hemhem. För första gången på väldigt länge ska det faktiskt bli skönt att komma hem! 

Nej nu ska jag fortsätta packa och lyssna på musik:) Hörs sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0