26 Juli 2011



Hej, blev snabbt till läggan efter jobbet och göra sig i ordning för middag hos Lisas mormor. Alla åt suring medans jag åt buffalo wings, korv och potatis:) Gott var det. Efter middagen gick jag och fisen ner till badplatsen och chillade innan vi gick tillbaka och åt efterrätt! Påväg hem körde vi till Norsjö för att Lisa skulle tanka och då började det ösregna och blixtra, myyyyyyyys! Vi blev så taggade att vi körde några varv i norsjös megavattenpölar, funfunfunfunfunfun! Stannade av påväg hem också för att fika lite till! Nu är vi tillbaka i läggan och jag ska nog snart sova. Imorgon ska jag och Lisa på nästa road trip till Lule och tillbaka för att köra Helle och Ida till flygplatsen, kommer bli awesome!

Hörs imorgon när vi har kommit tillbaka till stan:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0