28 Juli 2011


Kom hem så sent igår och hade mycket att göra så därför inget inlägg! Roadtripen till Lule igår gick bra, både dit och hem men när vi hade parkerat i stan hittade vi inte Lisas nycklar så vi tog oss inte in i lägenheten.. Letade igenom alla väskor och hela bilen, ringde till mamma som också letade igenom bilen och Linnea letade hemma men inga nycklar.. Bara att börja köra mot Bjuur för att möta Lisas mamma som kom med hennes extranyckel! 

Ansökte om studielån igår och det gjorde mig mer än förvirrad.. Satt uppe till halv 1 så när det var klart var det bara att hoppa i säng och sova några få timmar. Har jobbat idag som vanligt och när vi kom upp till omklädningsrummet vad hängde inte då i Lisas lås om inte hennes nycklar! hahahahahah:) 

Har nu gått en sväng på stan, Lisa är och solar och jag har tagit en lång dusch. Ikväll ska mitt hår färgas mörkt och jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0