Allergi?

Dagen har gått någorlunda snabbt då vi hela tiden har haft saker att göra vilket har kännts underbart men så fort jag har satt mig ner har jag kännt mig tung och otroligt hängig. Nästäppan vill inte gå över och mina ögon har blivit röda och det kliar och irriterar. Börjar fundera om jag är allergisk mot någonting. Måste ta och kolla upp detta snarast möjliga! 

Har käkat middag nu och lite naturgodis så jag är övermätt. Tur att vi städade igår för jag råkade välta min naturgodispåse i knät så att alla nötter (förutom 3 som fortfarande låg kvar i påsen) föll på golvet. Roligt var det men det är en sådan sak som jag jämt och ständigt lyckas med. Aja, livet går vidare och mitt godis gör sig bättre i magen än på golvet;) 

Nu ska jag snart duscha så att jag kan lägga mig tidigt ikväll så jag är någorlunda utvilad imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0