En liten uppdatering med världens sämsta rubrik!

Hejhej. Ett tag sen jag skrev nu men vill inte behöva känna mig tvingad att skriva och så är det så tråkigt att läsa om samma saker. Det är just så mina dagar ser ut nu.. Jobb på rönnskär, buss hem, middag med lisa och challe och sen upp till projektarbetet innan man kommer hem, hoppar in i duschen för att sen sova. 

Var en stund på projektarbetet nu och det är inte alls mycket kvar. Hade hoppats att vi kunde göra mer idag menicket, får ta det på tisdag istället:) Nästa vecka tar vi studenten och som det känns nu så är det förjävla skönt!

Är ledig imorgon och hade egentligen tänkt städa ur en av lisas garderober men eftersom jag fick världens energikick så satte jag igång städantet nu istället så nu är det gjort och en grej mindre att göra imorgon! Lisas kläder är nu också bortplockade och vi har mer plats i läggan nu än någonsin:)

Igår när jag och lisa skulle sova så började jag och lisa prata om hur bruna vi har blivit på endast två besök till solariumet och helt plötsligt sjöng vi båda på "10 små apor hoppade i sängen" som sedan gick över till "en elefant balanserade". Oj så kul man kan ha. Istället för att bara spela "ruter 7" på jobbet har vi nu börjat spela "finns i sjön" också. Aja, bra att man har kul!

Nu ska jag sluta skriva här så att det inte blir för långt så tills nästa gång, ha de bäst!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0