Lördag och klassfest:D

Har varit hemma nu i nästan en timme. Kan nog inte beskriva med ord hur kul jag har haft det med klassen! Underbart:) Badtunna, bastu, god mat och en massa alkohol. Självklart en massa skratt också. Synd bara att man ska vara så otroligt klantig så att man faller i trappen och stukar foten.. Men, har man inga blåmärken eller sår dagen efter så hade man inte roligt, eller hur var det nooben?! :) 

Nu ligger jag i syrrans säng med hennes dator eftersom min är i stan. Äter glass och ser film för att döva smärtan i foten! Är inte alls bakis idag men när jag vaknade imorse drack jag två liter vatten så lite hade man svettats ut under kvällen haha :)

Bilder får ni sen då jag har fått lisas bilder också:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0