Onsdag


Otroligt seg dag på jobbet med två jobb som sammanlagt tog 10 min så för att få tiden att gå har jag åkt en massa bil, hunnit sova lite och gått runt i värmen med overall och en massa andra kläder.. Sånt som händer men jag hoppas att morgondagen går lite snabbare! 

Kom hem till Lisa, gjorde mig i ordning och vi for in till stan. Shoppade lite nytt, eller en ny väska och börs och ett par converse:) Vi blev hungriga så vi köpte varsin oxfilerulle och inväntade challe på kajen. Tänkte kolla lite på drakbåtsrodden men det blåste så mycket vatten på oss så vi for till kvantum och köpte glass. Satt oss på gräset och chillade:) Nu är vi inne och lyssnar på musik och taggar  F R E D A G!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0