Solsolsolsolsolsolsolsolsolsolsolsolsol!!!!!:)


Hejhej! Oj vilket väder det har varit idag!! Helt underbart. Dagen började på bygget med lisa, rolf och tobbe. Var där några timmar till 3 ungefär. For till lisa och vi la oss ute på gräsmattan och pressade innan vi for till gräddhyllan och solade med klassen. For tillbaka till lisa och åt middag innan vi begav oss till stan. Tack vare återbäringen så blev det några köp på stan. Tillbaka till lisa och ännu mer häng med klassen. Nu har jag nyss kommit ut ur duschen och sitter med foten i högläge. 

Imorgon ska klassen spela paintball, jag ska sitta på sidan och pressa tror jag:) Nej nu ska jag göra nå viktigt, haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0