3 mars



Sitter med dessa brudar på skolan som vanligt en vardagsda. Vi skulle egentligen vara på Vitberget idag hela dagen men dom håller på med golvet idag i stugan så vi får inte vara där, istllet då så sitter vi kvar på skolan och arbetar med den skriftliga delen av projektarbetet och detta är svårare än själva arbetet i stugan...

Ikväll blir det fullt upp hela kvälen. Vi ska först till mina kusiner eftersom Sandra fyller år idag, där blir det gofika. Åka hem och städa rummet, packa klart, fixa ny musik till ipoden, läxor och ännu lite mer läxor. Kommer bli skönt att jag kan få göra bort en liten del av läxorna här på skolan! Imorgon åker jag med familjen till G Ö T E B O R G! Shit vad jag längtar, en vecka ifrån Skellefteå till shopping, mys och bara ta de lungt:)

Nu ska jag fortsätta kolla på Dansbanan i Täfteå och använda min dåliga fantasi till skrivandet. Återstå att se hur det går!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0