Måndag igen

Morsning. Sitter på skolan trött som bara den. Vill att denna dag ska vara slut så jag får åka hem samtidigt som jag inte alls vill hem då jag har ett berg av läxor. Men det känns bra eftersom jag kunnat påbörja lite av dessa läxor så att jag ändå har lite mindre kvar!

Hmm, jag och Challe har varit och flängt i stan idag, en vända till bygget och runt på skolan och letat efter lite papper till projektarbetet. Inte lite papper kommer det att bli. Tror Charlotta är uppe i 80 sidor nu. Tror att jag kommer hamna därikring också. Tycker så synd om den gruppen som ska opponera mot oss. Läsa igenom fyra buntar med 80 papper. Stackarna!!


saknar dig bruden. Krya på dig och kom till skolan nu! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0