thihih

Hemma igen men funderar om jag ska ta bilen upp till ica för att köpa godis så jag har en chans att överleva kvällen! Kommer bli grymt jobbigt annars! Har två prov imorgon och en 90 sidersbok ska läsas igenom, 3 häften ska också läsas igenom och sen ska svenska talet också vara klart idag. Tur att jag påbörjat talet lite så får se vars det leder innan det är klart. Och boken är jag halvvägs men jag gillar inte att alla arbetsledare kommer kunna se mitt resultat på provet sen för det kommer nog inte gå så bra.. Men det tar vi en annan dag ist;)

Hockey ikväll också, den borde ju sändas på tv tycker jag eftersom det är aik-lulä, derbu ffs! Nej godis var det. hojj! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0