Tisdag

Nyss anlänt till skolan och har precis ätit en macka från ica. Får inte igång trådlösa internat på min dator så måste sitta på skolans skitdatorer!! Har som ingenting intressant att skriva så detta inlägg känns ganska så meningslöst! Hann köpa min hockeybiljett till lördagens match så nu taggar vi till den även om det är en evighet kvar. En massa saker som ska göras innan dess. Projektarbetet ska vara inlämnat, svenska nationella muntliga ska vara gjort och två prov på onsdag. Denna vecka känns precis som andra som en skitvecka! Nu ska jag gå och skriva det sista på mitt projektarbete och se vart det leder. Har ingen fantasi men får ordbaja ihop någonting! :)

En bild kan ni också få :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0