torsdag:)

Orkar inte sätta i laddaren så batteriet dör nog snart men ska snabbt uppdatera er om min dag. Skola och svenska muntliga nationella redovisningen är nu bortgjord och det är så jävla härligt! Spenderade resten av dagen på projektarbetet. Åkte hem till Lisa med LIsa och Charlotta. Jag och challe gjorde oss klara och begav oss till Olles för att äta middag och se skithockeyn! Jag gick hem till Lisa och challe åkte hem med sin buss innan tredje perioden var avgjord. Lisa kunde tyvärr inte följa med då hon var tvungen att skriva projektarbetet vilket var jättetråkigt! Kom hem till LIsa och vi fortsatte med projektarbetet som nu är klart!!! Nu ska Lisa låna min dator så vi hörs sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0