Fredag and it's helg! :)

Hejhopp! Hemma igen i byske och har just kommit ut ur duschen. Sitter i sängen och lyssnar på musik men kommer nog snart somna för jag är helt slut. Imorgon ska jag upp tidigt för att vara i stan vid 7 för att göra 3dje dagen och halvvägs på dagiset. Nu börjar det närma sig. Klockan 3 imorgon ska farmor & farfar bjuda på middag i frostkåge för att dom har varit gifta i 50 år! 

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, hade jätteroligt på rönnskär idag och vill egentligen inte att det ska vara helg för jag kommer sakna det haha. Snacka om att vara kär i en arbetsplats!! :)


Kommentarer
Stefaningelin

Interesting.

2012-06-19 @ 09:36:22
URL: http://stefaningelin.bloghy.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0