Friday i'm in love!

Hejhej! Fredag idag, kunde inte skriva igår för min dator var lite knäpp men jag frågade på rönnskär idag så när jag kommer tillbaka till stan så ska jag prova det han sa så nu hoppas jag att det ska lösa sig. Sitter hos helle men jag ska snart bege mig hemmåt för att packa ihop det sista innan jag åker tillbaka till stan. Helle fyller ju år idag så vi har äte middag här, 18 år. Shit nu kommer vi ju träffas på krogen snart:)

Imorgon ska jag praktisera på ett dagis så jag är ganska nervös men det kommer att gå bra. Ska bara hitta dit på morgonen haha. Har så ont i höften, eller linda har knäckt till ryggen så förhoppningsvis så kommer det att bli bättre. Nu ska jag sluta sitta här och skriva. Hörs imorgon när jag kommer tillbaka till lägenheten vid 5 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0