Hejhej hemst mycket hej!

Hejhej, sitter nyduschad i lägenheten med lisa, johannes och challe. Har varit på dagis idag också, ju mer jag är där desto mer taggad blir jag på att åka iväg vilket känns förjävla bra! Fick jättebra kritik idag också av dagisfröknarna så det känns också jättebra.

När jag slutade kom challe och hämtade mig, vi for till lägenheten och åt innan vi åkte upp till bygget och arbetade i 1½ timme:) nu är det inte alls mycket kvar men ändå, det ska ju göras det som är kvar också.. :)

Ny vecka imorgon och då byter jag avdelning. Kommer vara grymt nervös men aja det kommer gå bra det också. Nu ska jag sluta sitta vid datorn och vara lite social :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0