Hihi så kul:)

Ojojoj så bra uppdatering det är här! Valborgs igår och den hade kunnat få vara lite roligare men tur att jag hade bra sällskap iaf. Hemmafest hos ninaws kompis som skickade ut alla vid 11 så jag och challe for och träffade anton och karl och gänget innan vi for hem till lisas lägenhet. Där såg vi film men jag somnade som vanligt innan halva filmen hade gått. Vaknade vid 3 av att jolle och wille ville komma in och se hur vi hade det, tog varsin banan gjorde dom också. Nästa gång vid 4-halv 5 så bankade det på dörren, då skulle jolle låna lisas toadörr lås för att nå tjejer hos han hade låst in sig på toan, haha! :)

Lite sömn har man ju fått iaf, sov till halv 11 idag kanske. Nu har vi hunnit se en film men vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu riktigt. Sitter ensam i jolles lägenhet och lånar hans dator. Vi skulle se vad dom gjorde men ingen var här så då får han skylla sig själv. Nu tror jag att challe är klar och vill ha lite sällskap så på återseende! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0