I have your arms around me


Tjenare, ställde väckaren på 8 och snoozade i 30 min. Nu har jag hunnit sätta gång en tvätt och påbörjat städa mitt rum, vill inte damsuga riktigt än eftersom det bara är jag som är vaken.. Men det behövs en riktig städomgång i rummet mitt så när det är gjort är det bara att sätta sig på bussen och cykla till lisas lägenhet eftersom ingen buss stannar nere vid ladan.. 

Har grymm träningsvärk idag från springturen igår, gjorde också några benböj efteråt så det kanske är dom som gett träningsvärken men jag älskar det, nu jäklar ska det springas, eller hur lisa?:) 

Känner mig så efter i allt, har fortfarande en massa blogginlägg att läsa och en massa tv-serier att se så nu måste jag ägna en stund åt de. Hörs sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0